sobota, 29 grudnia 2012

Liebster Award ♥








Mój blog został nominowany do Liebster Award przez bloga: http://sweetheartforget.blogspot.com/




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.



Ponieważ dostałyśmy już nominacje na drugim blogu, odpowiemy tylko na pytania.



PYTANIA

1.Jak to się stało, że zostałaś Directionerką ?
Anita: Kiedy po raz pierwszy włączyłam ich piosenkę, była to "One thing" to powiedziałam sobie "to jest to" i dalej czytałam fakty i ściągałam zdjęcia, nie mogłam się opanować.
Merry:u mnie było to tak, że słyszałam w Vivie WMYB i jakoś tak do mnie dotarła, że nie mogłam wyrzucić jej z głowy. kolejnym etapem była miłość do szatyna w koszulce w paski. Louis wprowadził mnie w resztę zespołu i buum.! moja miłość do 1D do dzisiaj zatruwa życie domowników xDD 


2.Co kojarzy Ci się z zespołem ?
Merry: zabawa, wieczne dziecinstwo.. przyjazn i troska
Anita:Przyjaźń, szaleństwo.


3.Dwa wyrazy opisujące twoją osobowość.
Merry:dziecinność : D , naiwność -,-
Anita : Optymistka, szalona <lol2> (?)

4. Co robisz kiedy usłyszysz piosenkę One Direction w radiu ?
Anita:Wywalam krzesło, prawie zabijam się na zakręcie, podgłaśniam na fulla, krzycze żeby wszyscy się zamknęli i tańczę. :D
Merry: eee... lepiej, żeby wtedy nikogo przy mnie nie było.. xD tak dla bezpieczeństwa innych ludzi XDD



5.Byłaś albo będziesz na ich koncercie ? 
Merry:moje fundusze mi raczej na to nie pozwalają.. ale bardzo bym chciała : )
Anita :Jak będzie w Polsce to najprawdopodobniej będę.


6.Jaka jest twoja ulubiona piosenka One Direction ?
Merry:c'mon c'mon 
Anita: Kiss You 

7. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Merry: prawdziwi przyjaciele.. :)
Anita:Rodzina, przyjaźń, zdrowie 

8. Co myślisz o shipperkach albo hejterach ?
Merry: hejterki najwyraźniej zazdroszczą, ale nie chcą się do tego przyznać. -,- , a shipperki..? cóż, shipperki lubię xD
An
ita:Hejterów nienawidzę a shipperki, szanuję aczkolwiek nią nie jestem.  


9. Największe marzenie?
Anita:Bycie na koncercie 1D i spotkanie ich.
Merry:  porozmawiać z chłopcami osobiście i powiedzieć jak wiele zmienili w moim życiu, że pewnie tylko dzięki ich muzyce jeszcze żyję : )


10. Gdybyś miała jednym słowem opisać chłopaków z 1D co byś powiedziała ?
Anita:Szalenstwo.
Merry: jedno słowo...
bezgranicznaradośćzżyciatotalneszaleństwoprzyjaźńażpogrób xDDD  

 

11.Gdybyś miała taką możliwość, o co byś zapytała chłopaków?
Anita:Czy dadzą mi kasę na powrót do domu? XD
Merry:
Pojadę z Anitą i jak o to zapyta to ja zapytam czy Lou nie jest zły, że parsknęłam mu wodą prosto w twarz xDDDD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz